venl_pers

Persbericht Omnisportvereniging Vlug en Lenig Geleen

Vol trots presenteren wij vanavond onze nieuwe hoofdsponsor voor dames 1 van V&L:
Vanaf nu heten wij: Geonius V&L

Wij zijn zeer blij dat Geonius een interdisciplinair ingenieursbureau uit Geleen samen met ons verder wil bouwen aan V&L!
Samen naar de top!
Vol trots zullen wij de naam Geonius uitdragen in de dames eredivisie in Nederland.

Waarom naamsponsoring Geonius V&L?
Welnu, Geonius is exact een jaar geleden verhuisd van Schinnen naar de gemeente Sittard – Geleen. Het bedrijf draagt niet alleen het welzijn van zijn personeel, maar van de mensheid in het algemeen, hoog in het vaandel. In dit kader is het beoefenen van sport uiteraard zeer belangrijk. Als zuiderlingen doen wij op sportgebied niet graag onder voor onze landgenoten uit de Randstad en andere delen van het land. In dit kader is het dan ook leuk om door middel van een financiële bijdrage aan een sportploeg uit de stad die ons huisvesting biedt en stevig aan de weg timmert, een bijdrage te leveren om de prestaties naar een hoger level te brengen.

Dan kunnen we wel weer het plaatselijke voetbalteam gaan sponsoren, maar hoeveel leuker is het om in een tijd waarin vrouwelijke sporters de heren voordoen hoe het moet, een damesteam uit kiezen dat ambitie heeft, er helemaal voor gaat en daar alles voor over heeft. Dan kom je vanzelf uit bij V&L – dames 1, die momenteel op het hoogst landelijke niveau spelen. Maar dan wel als naamsponsor, pontificaal op de voorkant.

Het enige wat je daar nog aan toe kunt voegen;
Dames, CLAWS UP!

Over Geonius:
Binnen ons interdisciplinair ingenieursbureau staan ruim 180 gedreven professionals voor u klaar. Wij hebben ruim 25 jaar ervaring op het gebied van wegen, geotechniek, milieu, geodesie, water, ruimtelijke ontwikkeling, landschap, archeologie en ecologie. Samen zijn wij Geonius.

Wij willen voortdurend verbeteren, ontwikkelen en vooruit blijven kijken. Voor onszelf en voor u als klant. Door onze jarenlange ervaring bij verschillende klanten, denken wij met u mee en spreken wij dezelfde taal. Het combineren van verschillende disciplines binnen Geonius scheelt u natuurlijk tijd en kosten. Zo komen we samen tot een efficiënt eindresultaat.

Wij staan altijd voor u klaar met de flexibiliteit en betrokkenheid die u van ons gewend bent. Dat is voor ons de gewoonste zaak.

Voor vragen neem contact op met Hanny Ras-Kluitenberg
voorzitter@venlhandbal.nl of 06-20956307